يتبع الجزء الثاني من هنا👇👇👇👇👇
حور بصراخ: انتوووو ايهههه عايزين مني ايهههه انا بكر”هك بكر”هك.
جنا بخبث: هسبكم بقا مع بعض عشان حوار العيل دا واه يا حوري مفيش خروج من هنا غير لما تجبيه وبعدين هنرميكي برا سلام.
حور اعدت علي الارض بانهيار: لي خدعتني ليه تعمل فيا كل دا لي عملت لك ايه انا حبيتك عارف يعني ايه.
هاني بحنان: حور انا حبيتك بس اتجوزتك عشان اخلف.
حور بغضب طخخخخخ: طلقني.
هاني بغضب شدها من شعرها: لاا يا حلوة تعالي.
جنا بخبث: ايوا هيحصل.
المجهول: وناويه علي ايه معها.
جنا بمكر: هقولك ناويه علي ايه انا دلوقتي صورتها فديو وهي مع جوزي ومحدش طبعا عارف انهم متجوزين ولا ايه.
الشخص: ههههه دماغك ســـ. ـم.
جنا بكر”اهيه: هوريها الجر”بوعه دي.
حور بعياط ودموع: ابعد عني مش عملت يلي انت عايزو ابعد بقاااا.
هاني بحزن: ا انا اسف يا حور بس اتعصبت منك حقك عليا هعمل يلي انتي عايزاه.
حور بجمود: تسبني اكمل تعليم وملكش دعوة بيا.
هاني بعصبيه: يعني ايه انا جوزك.
حور ببرود: دا يلي عندي يا دكتور.
هاني بنفاذ صبر: تمم يا حور.
تاني يوم.
في الجامعه حور بتداخل بتلاقي الكل بيبص عليها بنظرات مش كو”يسه استغرابت.
احدهم: لا وعاملة محترمه ولابسه نقا”ب.
اخر: طلعت واحدة زبا”لة بكتير.
حور تجاهلت كلامهم وداخلت المدرج اتصدمت صدمه عمرها شاب وقف قدمها: ايه الكلام علي ايه يا حلوة.
حور بعدم فهم: وسع بعد اذنك.
الشاب بنظرات مش حلوة: ايه يا مزة هو احسن مني ولا ايه.
حور ضر”بته بالكف: احترم نفسك.
الشاب بغضب مسك ايديها وزعق: لاا يا زبا”لة متعمليش نفسك محترمه احنا شوفنا كل حاجه وفد”يوهاتك ملت الموا”قع كلها وانتي طلعتي قذ”رة وبتقضيها مع الدكاترة عشان تنجحي يا و***.
حور بصدمه: اخرس يا 🐶 ابعد ايدك عني .
الشاب اتعصب وقرب شدها من وسطها قدم الكل وووو… وبوكس وقعه الارض.
حور بصدمه: انت.
شادي بغضب: ايدك انت وهو.
الشاب بغضب قام: ايههه كلنا شوفنا انها مش محترمه والصور بتقول كده وفاكرة عشان النقاب مش هنعرفها لا الحلوة متنقبه في 2 جامعه يعني عارفينها.
حور بدموع: اخرس انا مش كده يا زبا”لة دا جوزي.
الكل بصدمه: جوزك.
شادي بحزن: جوزك يا حور.
حور للكل: ايوا جوزي ومحدش له اي داخل والحيوا”ن يلي نشر الفد”يو دا قصده يشو”ه سمعتي.
: ومين قال كده.
حور بصت للصوت: هاني.
هاني للكل ببرود: مراتي لو حد جاب سيرتها يتر”حم علي نفسه ويلا كله يغور في داهيه.
الطلاب: ا اسفين.
هاني وقف قدم الشاب: وانت بقا كنت عايزها صح تعالي.
مسكه ضر”به بوكس ورا التاني وحور فرحت وسابه: يترمي برررررراااا ملهوش اي دخول.
الامن: تمم.
جنا بصدمه: يعني ايههه.
الشخص: يعني لحقها وكله باظ.
جنا بكر”اهيه: كده تمم اوي يا ست حور.
الشخص: هنعمل ايه.
جنا بخبث: انا يلي هعمل.
في الكافيه.
كانت قاعدة ومن جواها فرحانه ومبسوطه عشان هاني دافع عنها.
شادي: وحشتيني.
حور: عايز ايه
شادي بحب: نسيتي كل يلي كان بينا يا حوري نسيتي انك كنتي حبيبتي و خطيبتي.
صوت غاضب من وراهم: حوووووووررر.
حور بتوتر…..
يتبع……
رواية ” قلبي عاقل ” الجزء الثالث والاخير من هنااااا 👇👇👇👇👇
حور بتوتر: ه هاني.
هاني بغضب: في ايههه هنا وايه الكلام دا.
شادي ببرود: تمم عن اذنك يا حوري هكلمك سلام.
سابها ومشي وهاني كله غضب.
هاني شدها من ايديها بغضب وراكبها العربيه: اترزعييييي.
بعد شويه وصل البيت.
هاني بغضب: اي بينك وبين الزفت شادي.
حور ببرود: مالك بيه مش انت اتجوزتني عشان حتة عيل عايز ايه.
هاني مسكها من ايديها بغضب: انتي مررراتيييي فاهمةةةة ليا انا وبس.
حور بدموع وصراخ: لاااا ابعدد بقاا انا بكر”هك يا هاني مفيش راجل يعمل كده انت مريض.
هاني بجنان: مريض بحبك انتي.
حور ببرود: والست جنا.
مكملتش الكلمه فقدت الواعي هاني جري عليها بخوف: حور حبيبتي فوقي.
بعد شويه.
الدكتورة كنت بتكشف علي حور وجنا وقفه بقرف.
الدكتورة: مبروك المدام حامل.
حور فاقت وهو كان جنبها.
حور بحزن: ه هتاخده مني.
هاني بحب: مقدرش يا حوري.
جنا بسخريه: لا والله مش لو بتخلف اصلا يا دكتور هاني.
حور: انتي بتقولي ايه.
جنا طلعت ورق: انت عقيم ومراتك حامل ههه طب ازاي.
هاني بصدمه: 😳😳😳 انتي بتقولي ايههههه.
طخخخخ كف نزل علي وشها: انت بتمد ايد عليا عشانها.
هاني بغضب: هي اشر”ف منك مليون مرة انتي طالق بالتلاته يا جنا.
جنا بصدمه ودموع: لا لا ابوس ايدك لا انا ب بحبك.
هاني بغضب: انتي فاكراني اهبلللللللل بتزوري صوري مع مراتي وبتتهميه بتهم زبا”لة وفاكراني هسكت لك.
هاني مسكها من شعرها: وليكي عندي مفاجأة كبيرة كمان.
جنا بعدم فهم: م مفاجأة ا ايه.
داخل ظابط ومعه عساكر: انتو مين.
هاني حط ايده في جيبه ووقف جنب حور: انا ظابط مخابرات يا جنا وكل دا كان خطه مني اوقعك مبروك عليكي
الاعد”ام.
جنا بصراخ: ليههه انا حبيتكككككك ليههههه كله عشانهاا هقت”لهاااااااااالك.
هاني ببرود: ولا تقدري.
اخدوها وهي بتصرخ بجنان وحور وقفه مش فاهمه حاجه.
هاني مسك ايديها: هفهمك كل حاجه.
حور شدت ايديها: متشكرة مش عايزة.
هاني بحزن: انا بحبك وانتي اكتر عارف كده كل دا عملته عشان نقبض عليها وانتي ك…
حور بصراخ: كنت ايههههه رد عليا انت اناني وحق”ير استغلتني عشان شغلك و هنتني ليه مقولتليش كل دا ليه
انا مراتك يعني حياتك لكن انت انسان عايز كل حاجه ليك وبس انا بكر”هك طلقني.
هاني بخضه ورجاء: اهدي عشان خاطري انا مقدرش اعيش من غيرك.
حور بجمود: طلقني.
هاني بحزن: تمم اذا دا هيريحك انتي طالق.