كنت بحضر لعيد ميلاد خطيبي…

Views: 92

كنت بحضر لعيد ميلاد خطيبي…. ماتتصوروش فرحانهقد ايه وانا بجهز الحاجه علشان يفضل اليوم ده ذكريطول العمر… هو النهارده خطيبي بس فضل خمس سنينحبيبي اللي كنت مستعده استناه العمر كله……..‏اعمل

ايه القلب ومايريد ‏اتفقت مع اخوه وزوجته اللي هي بنت عمي‏اننا هنروح الشقه ونزينها مع بعض بس طبعا انا ماكنتش‏عايزه مساعدتهم بس علشان ما ينفعش اروح وحدي‏كنت في الهايبر بختار

الزينه بعد ما وصيت علي التورته‏اللي عليها صورته ووصيت اوي انها تكون بالكريمه هو بيحب الكريمه اكثر من الشيكولاته علي رغم انا بحب الشيكولاته ……..‏:=هدتينا ده احنا لو بنحضر لطفل

مش هنجيب كل ده‏طبعا ده صوت ماريه بنت عمي واقرب حد ليا‏رميت الشنط اللي كانت في ايدي وارتميت علي الكنمبه‏وانا خلاص مش قادره‏بصتلها وبعدين وقفت بصدمه =نسيت اجيب البلونه اللي

علي شكل قلب‏ماريه ما ستحملتش ومسكت المخده حدفتها عليا‏=اتهدي الله يهدك‏انا ضحكت اوي… اتكلمت وانا بلبس الكوتشي تاني بسرعه‏=مش هتأخر بسرعه‏وطلعت اجري علي الهايبر تاني هو ماكنش بعيد من بيتي

اوي………‏«نسيت اعرفكم بنفسي…. انا جهاد عوض النيلي‏عندي ٢٦سنه خريجه كليه طب بشري قسم جراحه»‏واخيرا رحنا انا وماريه وكريم اخو زياد خطيبي‏الشقه وهو كان في الشغل كالعاده مش بيجي قبل‏واحده اتنين

باليل كده يعني لانه بيشتغل في شركه للاصدار والتصدير هو اصلا محاسب…….‏وكل حاجه تمت زي ماانا عايزه لا واحلي كمان….‏فضلت ابص علي الزينه وانا فرحانه اوي اخيرا ممكن اعمل حاجه

تفرحه… كل سنه كان بيكون نفسي اعمله كده‏بس ماكنش ينفع لانه ماكنش خطيبي …………‏وكمان التورته جت…………‏ماريه بإندهاش=واوووووو تحفه‏كريم

Views: 92

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top